The Basic Principles Of بهترین روانشناس

Wiki Article

صفحه‌هایی برای ویرایشگرانی که از سامانه خارج شدند بیشتر بدانید

درمان اختلال وسواس فکری و عملی (وسواس کندن مو- وسواس بد ریختی بدن(

نه تنها داروهای تجویزی به مدت حداقل دو ماه باید مصرف شوند بلکه ممکن است تا سالها نیاز به مصرف دارو باشد و اگر داروها نامناسب و یا زیاد باشند به کبد و کلیه شما اسیب میرسانند.

روانپزشک شما باید بتواند خوب بشنود، خوب شما را همراهی کند، کنجکاو، بی طرف و دلسوز باشد.

درمان اختلالات افسردگی( پس از زایمان- افسردگی فصلی ،دوقطبی و…)

در این مطلب از درمانکده با مفهوم شخصیت آشنا شوید تا روانشناس شخصیت و حیطه کاری وی را بهتر بشناسید و با مراجعه به این مقاله با روانشناس شخصیت و حیطه کاری یک روانشناس شخصیت بیشتر آشنا شوید.

.. هستید، می‌توانید در این صفحه از میان بهترین روانشناس تهران، فرد مناسب خود را انتخاب کرده و با مراجعه به یک مشاور، روانشناس خوب، مشکل خود را درمان کنید.

درمان اختلالات اضطرابی و استرس(اضطراب منتشر- حمله پانیک- استرس پس از سانحه)

این متخصص ماهر روانپزشک نه تنها یک متخصص روانکاو است بلکه روان درمانی را نیز کاملا مسلط است. یکی از بهترین روانپزشک هایی ست که می توانید در تهران پیدا کنید و آمار بالای رضایت بیماران مراجعه کننده نیز حاکی از همین موضوع است.

نظرات برگزیده: ” به خاطر پیش فعالی پسرم مراجعه کردم ایشون خیلی باحوصله و باتجربه و البته بهترین روانشناس بسیار خوش برخورد مشکل را شناسایی و با تجویز مناسب دارو تا حدود بسیار زیادی توانستند پیش فعالی پسرم را کنترل و بهتر کنند همینجا از ایشان قدردانی و تشکر میکنم”

در جستجوی معنا از محبوب‌ترین کتاب های روانشناسی چند سال اخیر است. در این کتاب خواننده با روایت زندگی و نجات یافتن دکتر ویکتور فرانکل در اردوگاه کار اجباری رژیم نازی آشنا خواهد.

لیست ابزار حاصل کار گروهی چندین متخصص در حوزه‌های خودرو و ابزار‌های صنعتی و غیر صنعتی است.

در این اثر راس هریس به ما کمک می‌کند که اعتماد به نفس خود را افزایش دهیم و رفتار خجالتی و حس نامنی را کنار بگذاریم. در این کتاب نویسنده عقیده دارد که به جای غلبه بر ترس با روش‌های عاقلانه رابطه جدید با آن ایجاد کنیم.

در صورتی که درگیر مشکلاتی از قبیل اضطراب، افسردگی، وسواس، اعتیاد، مسائل زوجی و ارتباط و ازدواج، استرس، فوبیا، مشکلات جنسی و.

Report this wiki page